Toimitusehdot
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.
Toimitusehdot lyhyesti:
1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikelpoinen (alkuperäisessä paketissa).
2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 6 arkipäivää (riippuen valittavan toimittajan toimitusnopeudesta). Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä onnenlemmikit.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(at)onnenlemmikit.fi tai puhelimitse 0445866674 (arkisin 10-17)
4. onnenlemmikit.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy onnenlemmikit.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta onnenlemmikit.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 6 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
TIlaustuotteilla toimitusaika 10-30 päivää, jos viivästyy tuotannon, tms takia niin asiakkaaseen ollaan yhteydessä.
2. Toimitustavat
- Nouto Tampereen myymälästä 0 € (varastoimme tuotteita asiakkaille max. 2 viikkoa paitsi pakasteita yhden viikon). Noutamatta jätetyistä tilauksista ei palauteta rahoja. Ole rohkeasti yhteyksissä mikäli tarvitset lisäaikaa tilauksen noutamiseen. Meiltä lähtee ilmoitus, kun tuote/tuotteet ovat noudettavissa.
- Nouto valitsemastasi Postista tai pakettiautomaatista, hinta 6,90 €.
- Nouto valitsemastasi Matkahuollon pakettipisteestä, hinta 5,90 €, yli 100 euron tilauksissa 0 €.
- Nouto valitsemastasi DB Schenkerin noutopisteestä, hinta 4,90 €
- Matkahuollon kotiinkuljetus, hinta 16,90 €
- Postin kotiinkuljetus, hinta 24,90 €
Kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Matkahuolto / Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.
Lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.
- "Oma toimitus" Myymälän kotiinkuljetus Tampereen alueella (Tampere (poislukien Teisko), Pirkkala, Lempäälä), hinta 14,90 €, yli 100 euron tilauksissa 0 €. Kotiinkuljetus toimitukset pääsääntöisesti arkisin klo 18 jälkeen. Toimituksen aikataulusta sovittaan puhelimitse (toimitus yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta).
!! Mikäli asiakas on valinnut kotiinkuljetuksen toimitusalueen ulkopuolelta ja asiasta ei ole erikseen sovittu, niin toimitustapa muuttuu automaattisesti postitukseksi (mahdollisia kustannus eroja ei korvata).
!! Mikälli asiakas on tilannut pakasteita toimitusalueen ulkopuolelle, niin poistamme ne tilauksesta ja tarvittaessa perumme koko tilauksen.
!!! Huomioithan, että asiakas on vastuussa antamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta. Tarkista antamasi yhteystiedot huolellisesti, koska onnenlemmikit.fi -verkkokauppa ei ole vastuussa väärin toimitetusta paketista, jos tiedot ovat olleet väärin.
3. Maksutavat
Klarna
Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!
Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.
Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.
Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot
Paytrail
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
4. Reklamaatiot
Mikäli pakettisi on vaurioitunut / hajonnut matkalla, niin teethän viipymättä / välittömästi vahinkoilmoituksen ensin kuljettajalle / noutopisteen työntekijälle / kuljetusyhtiölle.
Esim. Postin vahinkoilmoituksen pääset tekemään helposti täältä: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys
Matkahuollon vahinkoilmoituksen voi tehdä täältä: https://www.matkahuolto.fi/vahingonkorvaushakemus
DB Schenkerin vahinkoilmoitukset https://www.dbschenker.com/fi-fi/yhteystiedot/tavarareklamaatio
Ilmoituksen jälkeen ota yhteys meihin.
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään kolmen (3) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info(a)onnenlemmikit.fi
Laitathan liitteeksi mahdolliset kuvat esim. rikkinäisestä tuotteesta ja paketista missä se on saapunut.
Säilytä tuotteet ja pakkaukset, koska niitä voidaan tarvita jatkotutkimuksia varten.
5. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus (paketti on lähetettävä takaisin tässä ajassa).
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Asiakas maksaa postimaksut (mikäli asiakas kuitenkin laittaa "Asiakaspalautuksena", veloitamme käsittely ja postikuluja 19,90 euron arvosta).
Paketissa olevat mahdolliset kaupanpäälliset saa pitää, eikä niitä tarvitse palauttaa.
Sama palautusoikeus koskee luonnollisesti vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse asiakkaan maksaa.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista (koskee myös noutoa myymälästä).
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.
Noutamattomista tilauksista joudumme veloittamaan 19,90 euron arvosta kuluja (postitus ja paketointi). Tämä koskee tilauksia, joita ei ole noudettu pakettipisteestä annetun säilytysajan (7-14 vrk) puitteissa.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info(at)onnenlemmikit.fi
Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:
Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Huomioithan, että ilmoittamatta palautunut paketti käsitellään noutamattomana tilauksena.
Pyydämme palauttamaan tuotteet osoitteeseen:
Onnen Lemmikit, Peltolamminkatu 40, 33840 TAMPERE
Pakkaa tuotteet huolellisesti siihen pakettiin, jossa ne sinulle toimitettiin. Voit myös pakata tuotteet johonkin muuhun laatikkoon, mutta kuitenkin siten, etteivät palautettavat tuotteet vaurioidu kuljetuksen aikana.
Otathan palautuksesta saamasi kuitin talteen siihen saakka, kunnes olet saanut palautuksesta vahvistuksen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä emmekä vastaa kadonneista paketeista, mikäli asiakas ei pysty todentamaan palautusta vastaanotetuksi, esimerkiksi palautuskuittia näyttämällä.
6. Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info(a)onnenlemmikit.fi tai soittamalla 0445866674. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös onnenlemmikit.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
7. Yhteystiedot
Aika Mahdoton Oy / Lemmikkitalo Onnen Lemmikit
Peltolamminkatu 40
33840 TAMPERE
puh. 0445866674
sähköposti: info(a)onnenlemmikit.fi